Antal stjärnor
Gästrecensioner
Faciliteter
Gratis bekvämligheter
Visa alla filter

Populära hotell i närheten av Forest Opera

Upptäck välkända boenden i Forest Opera som är extra omtyckta av besökare. Det finns 350 hotell i Forest Opera. Prisuppgifterna uppdaterades senast 25 July 2024. Genomsnittspriset för ett hotell i Forest Opera är 901 kr/natt.
Detta är några av de hotell nära Forest Opera med störst efterfrågan. Försök att justera datum eller kombinationer av rum och gäster om du inte ser de alternativ du letar efter.
Filtrera efter stjärnrank
Alla filter
Plac Konstytucji 3 Maja 3, Sopot, Pomorskie, Poland
Rezydent Sopot MGallery Hotel Collection är ett vackert designat 5-stjärnigt hotell som ligger 500 meter från piren i centrala Sopot. Rummen har badrum och gratis internet. Hotellet har en unik kombination av klassisk arkitektur med modern och havsnära design. Allting tillsammans skapar en unik, intim plats för avkoppling på denna livliga resort. I rummen finns luftkonditionering, satellit-tv och strykmöjligheter. Rezydent Sopot MGallery Hotel Collection ligger intill den berömda gatan Bohaterów Monte Cassino, mycket nära Östersjön och sandstranden.
Gratis Wifi
9,1
Utmärkt
967 omdömen
Plats
0,2 km från centrum
1 187 kr
Ul. Powstancow Warszawy 12-14, Sopot, Pomorskie, Poland
Det femstjärniga Sofitel Grand Sopot Hotel ligger på stranden, ett stenkast från det livliga centrum. Den längsta träpiren i Europa ligger precis bredvid hotellet. Det har 126 rum och sviter, samt en privat strand. Hotellet byggdes 1927 och blev omedelbart synonymt med klass och lyx. Idag fängslas man av dess renoverade inredning, unika atmosfär och utsikt över havet.
Pool
Gratis Wifi
9,0
Utmärkt
1578 omdömen
Plats
0,8 km från centrum
1 518 kr
Powstancow Warszawy 6, Sopot, Pomorskie, Poland
Sheraton Sopot ligger precis vid stranden och piren i Sopot. Här erbjuds tysta rum med utsikt över havet eller parken. Hotellet har också ett spa med inomhuspool. Rummen på Sheraton Sopot har luftkonditionering och en platt-tv med satellitkanaler. Alla rum har eget badrum med badkar och dusch. Hotellet har 2 restauranger och 2 vanliga barer. Wave serverar polska och internationella rätter samt fisk och skaldjur. Vinoteque Sopot, som ligger i källaren på historiska Rotunda, erbjuder ett brett utbud av viner, en mötesplats och en cigarrlounge. Du kan också beställa mat. Hotellet ligger bara 200 meter från Sopots huvudgata Bohaterów Monte Cassino (även kallad Monciak), som är full av butiker, barer och kaféer. Opera Leśna ligger 2 km från Sheraton Sopot, Ergo Arena ligger cirka 3 km bort och det är cirka 11 km till PGE Arena. Gdańsk gamla stadskärna ligger 12 km från Sheraton och huvudgatan Skwer Kościuszki i Gdynia ligger 9 km bort.
Pool
Gratis Wifi
8,9
Utmärkt
2982 omdömen
Plats
0,8 km från centrum
2 004 kr
Jana Jerzego Haffnera 59, Sopot, Pomorskie, Poland
Hotel Haffner ligger bara 3 minuters promenad från Sopots strandpromenad. Här erbjuds ett lyxigt spa- och hälsocenter med pool, bastu och gym. Rummen har satellit-tv och gratis internet. Hotel Haffners rymliga, luftkonditionerade rum har också eget badrum med dusch eller stort badkar. Här finns också badrockar. I rummen finns dessutom en välfylld minibar och ett skrivbord. Haffner Bar renoverades år 2020 och erbjuder ett brett utbud av drycker och moderna rätter inspirerade av världens kök. Restaurangen är känd i hela staden och serverar traditionella polska specialiteter samt söndagsbruncher. Det finns också ett privat strandområde som är öppet varje dag under sommarsäsongen (juli/augusti). Personalen i receptionen finns tillgänglig dygnet runt för att hjälpa dig och svara på eventuella frågor. Här erbjuds också babypassning och ett lekrum för de yngsta gästerna. Till Sopots berömda pir är det 14 minuters promenad från Hotel Haffner. Stadens järnvägsstation ligger bara 1 km bort.
Pool
Gratis Wifi
8,7
Utmärkt
2652 omdömen
Plats
1,0 km från centrum
1 518 kr
1 maja 7, Sopot, Pomorskie, Poland
Focus Hotel Premium Sopot ligger i Sopot, 15 minuters promenad från Sopot strand, och har en restaurang, allergivänliga rum, gratis WiFi i alla utrymmen och en bar. Detta hotell med 3 stjärnor har en 24-timmarsreception och en uttagsautomat. Privat parkering erbjuds på plats. Focus Hotel Premium Sopot erbjuder luftkonditionerade rum med skrivbord, vattenkokare, kylskåp, värdeskåp, platt-tv och eget badrum med dusch. På boendet ingår sängkläder och handdukar i samtliga rum. En frukostbuffé, en kontinental frukost och en amerikansk frukost serveras dagligen på boendet. Som gäst på Focus Hotel Premium Sopot har du tillgång till ett businesscenter. I närheten av Focus Hotel Premium Sopot finns populära besöksmål som Sopot järnvägsstation, Opera Leśna – Skogsoperan och Leśny stadion. Närmaste flygplats är Gdańsk Lech Wałęsa flygplats, 18 km från boendet.
Gratis Wifi
9,0
Utmärkt
1673 omdömen
Plats
0,2 km från centrum
J. J. Haffnera 88, Sopot, Pomorskie, Poland
Hotel Sopot ligger i Sopot (i området Dolny Sopot), en 4 minuters promenad från Sopots strand och 7 minuter från Aquapark Sopot. Detta hotell med exklusiv profil ligger 1,3 km från Grand Hotel och 1,4 km från Sopot Pier. Den vänliga personalen i receptionen är behjälpliga vid alla eventuella frågor. Boendet erbjuder bagageförvaring, ett kassaskåp, en bankomat, rumservice, ett konferensrum och en tvättautomat. I samtliga allmänna utrymmen finns internet tillgängligt för gästerna (gratis). Husets faciliteter är handikappsanpassade och har en hiss. I affären kan mat köpas. Hotellet har en härlig trädgård med lekplats. Om man anländer med eget fordon finns möjlighet att parkera på boendet mot avgift. Genom boendets cykeluthyrningsservice kan man utforska omgivningarna på djupet. I rummen finns luftkonditionering vilket innebär att temperaturerna lätt kan ställas in för att passa gästernas preferenser. Rummen har antingen en balkong eller en terrass från vilken gästerna kan njuta av havsutsikten. På rummet finns det en minibar. Bekvämligheter som en telefon, en TV-apparat och wifi bidrar till att ge en ökad semesterkänsla. I badrummet finns en dusch och hårtork. Det finns även rullstolsanpassade rum med barriärfritt badrum att tillgå. Bassängerna i utomhusanläggningen passar dem som söker aktiv rekreation eller regelmässig vattenträning. På terrassen finns bekväma solstolar. Här finns även möjligheten att varva ned med cykling/mountainbikeåkning, gym, aerobics, spa, en bastu, ångbad och massagebehandlingar. De små hotellbesökarna kan roa sig på miniklubben. På boendet finns en restaurang. Det är möjligt att boka ett måltidspaket i form av halvpension. Dagligen serveras frukost och middag.
Gratis Wifi
8,4
Utmärkt
1106 omdömen
Plats
1,5 km från centrum
1 291 kr
Powstancow Warszawy 7, Sopot, Pomorskie, Poland
Bayjonn Hotel erbjuder boende i en modern byggnad, bara 250 meter från Sopots pir, Europas längsta träpir. Som gäst kan du koppla av i bastun utan extra kostnad. De eleganta rummen på Bayjonn har en platt-TV med satellitkanaler och ett eget badrum med badkar eller dusch. Alla rum har även gratis internet och en minibar. Restaurang Thai-Thai serverar traditionella thailändska rätter som tillagas av en thailändsk kock. Här erbjuds också orientalisk design och viner. Hotellet serverar även frukost. Vid bokning i förväg kan du få tillgång till avgiftsbelagd gästparkering. Bayjonn har ett bekvämt läge bara 200 meter från närmaste strand och 70 meter från gatan Bohaterów Monte Cassino (eller Monciak), med många butiker och sevärdheter som det märkliga huset Krzywy Domek.
Gratis Wifi
9,1
Utmärkt
1038 omdömen
Plats
0,7 km från centrum
1 371 kr
ul. Bohaterów Monte Cassino 15, Sopot, Pomorskie, Poland
Här har du tillgång till alla hemmets bekvämligheter och mycket mer, som till exempel regndusch och kylskåp, samt även gratis wi-fi och tv. Bland övriga bekvämligheter hittar du duntäcken, hårtork, handdukar och hjälp med bokning av biljetter och guidade turer.
Gratis Wifi
Airport shuttle
6,6
Bra
2083 omdömen
Plats
0,2 km från centrum
st. Moniuszko 10, Sopot, Pomorskie, Poland
Hotel Opera ligger i Sopot (i området Górny Sopot), en tio minuters promenad från både Forest Opera och Lysa Gora skidområde. Gäster har tillgång till bland annat business-service, gratis dagstidningar i lobbyn och kemtvätt/tvättjänster. På detta hotell erbjuds event- och konferenslokaler såsom konferensrum och mötesrum. Avgiftsfri parkering erbjuds på plats.
Gratis Wifi
Parking
8,6
Utmärkt
1675 omdömen
Plats
0,8 km från centrum
ul. Podjazd 6, Sopot, Pomorskie, Poland
Hotellet ligger i Sopot. Boendet är placerat i stadens centrum och ligger ungefär 500 m från stranden. Boendet har 70 rum som lätt nås med en hiss. Den vänliga personalen i receptionen är behjälpliga vid alla eventuella frågor. Till faciliteterna hör bagageförvaring och kassaskåp. Internet (wifi) i de allmänna utrymmena gör det möjligt för gästerna att hålla kontakt med omvärlden. Vid resedisken erbjuds assistans för bokningar av utflykter. Boendet tillhandahåller en rad handikappanpassade bekvämligheter. Faciliteterna är rullstolsanpassade. I affären kan mat köpas. Gästerna kan parkera i garaget eller på parkeringsplatsen. Som ytterligare service erbjuds en 24 timmars säkerhetstjänst, transferservice, rumservice och flygbuss. Vid affärsfrågor hjälper businesscentret gärna till. På businesscentret finns en faxapparat. För ett härligt klimat i rummen finns både luftkonditionering och centralvärme att tillgå. Vid behov kan även extrasängar organiseras. Rummen är dessutom inredda med ett kassaskåp, en minibar och ett skrivbord. Här finns även ett minikylskåp. Här finns även en telefon, en TV-apparat och wifi (gratis). Med uppbäddningsservicen har gästerna ytterligare ett komforterbjudande att välja på. I badrummet finns en dusch och ett badkar, samt hårtork. Här finns möjligheten att boka rullstolsanpassade rum. Hotellet erbjuder rökfria rum. Här finns även möjligheten att varva ned med cykling/mountainbikeåkning, vindsurfing, aerobics, spa, skönhetssalong och massagebehandlingar. Om kvällarna kommer gästerna underhållas med livemusik. På boendet finns en restaurang, ett café och en bar. Huset erbjuder även möjligheten att boka måltidspaket som: halvpension och helpension. Här erbjuds frukost, lunch och middag. Dieträtter och barnmenyer förbereds efter önskemål. Därutöver erbjuder boendet även särskilda matönskemål.
Gratis Wifi
Airport shuttle
9,6
Utmärkt
2 omdömen
Plats
0,2 km från centrum
1 006 kr

Tips för att boka hotell i Forest Opera

Få användbara insikter och råd för att boka det perfekta boendet i Forest Opera. Prisuppgifterna baseras på genomsnitt under de senaste 12 månaderna och uppdaterades senast 25 July 2024.
Billigaste månad:mars
Dyraste månad:juli
Genomsnittspris i Forest Opera:901 kr/natt
Billigaste priset som hittats:399 kr/natt
Billigaste dag:söndag
Dyraste dag:fredag
399 kr - 1 681 kr
Genomsnittligt pris per natt/3-stjärnigt hotell. Priser är inte fasta och kan variera med tiden.
1 170 kr - 2 193 kr

Topplistade hotell i närheten av Forest Opera

Bläddra bland boenden i Forest Opera som har fått högsta betyg av gästerna. Det finns för närvarande 350 boenden i Forest Opera. Uppgifterna uppdaterades senast 25 July 2024.
Dessa Forest Opera-boenden är bland de högst rankade av våra användare. Se till att läsa hotellbeskrivningar och recensioner för att hitta rätt boende för dig.
Se alla 350 hotell
al. Niepodleglosci 766, Sopot, Pomorskie, Poland
0,1 km från centrum
Gratis Wifi
Airport shuttle
709 kr
Genomsnitt per natt

Billigaste hotellen i närheten av Forest Opera, Sopot

Upptäck prisvärda boenden i Forest Opera som ger en kvalitetsupplevelse utan att tunna ut plånboken. Hotell i Forest Opera kan hittas för så lite som 782 kr per natt. Det finns för närvarande ett boende i Forest Opera som kan bokas för detta pris. Hotel Aqua Sopot är ett av de hotell som kan bokas till det lägsta priset i Forest Opera. Prisuppgifterna uppdaterades senast 25 July 2024
Just nu erbjuder dessa hotell det lägsta priset per natt av alla de hotell som vi har hittat nära Forest Opera. Priserna varierar vanligtvis beroende på valda datum, hotellets stjärnklassificering och hotellets läge.
Se alla 350 hotell
Zamkowa Gora 35, Sopot, Pomorskie, Poland
1,9 km från centrum
Gratis Wifi
782 kr
Genomsnitt per natt
Ul. Pulaskiego 18-20, Sopot, Pomorskie, Poland
0,5 km från centrum
Gratis Wifi
870 kr
Genomsnitt per natt
ul. Niepodleglosci 710/a, Sopot, Pomorskie, Poland
0,9 km från centrum
Gratis Wifi
Airport shuttle
892 kr
Genomsnitt per natt
ul. Pułaskiego 6A, Sopot, Pomorskie, Poland
0,4 km från centrum
Gratis Wifi
1 142 kr
Genomsnitt per natt
Aleja Niepodległości 730A, Sopot, Pomorskie, Poland
0,6 km från centrum
Gratis Wifi
1 297 kr
Genomsnitt per natt

Hotellpriser i Forest Opera

Få en känsla för genomsnittspriset och de mest populära boendena att övernatta på i Forest Opera för att hjälpa dig att planera budgeten för din resa De hotell som bokas flest gånger i varje klass får utmärkelsen Mest populära. Hotell som utmärkts "Bästa värde" är de mest populära hotellen i Forest Opera till attraktiva priser Prisuppgifterna uppdaterades senast 25 July 2024
Vi har hittat följande hotell nära Forest Opera med olika pris- och hotellklassalternativ. Vi har också lyft fram de mest populära hotellen och de mest prisvärda inom varje hotellklass.
2 stjärnor och mindre
Al. Niepodleglosci 798, Sopot, Pomorskie, Poland
3-stjärnigt
ul. Podjazd 6, Sopot, Pomorskie, Poland
1 006 kr
4+ stjärnor
2 004 kr

De bästa priserna hittade av HotelsCombined-användare de senaste 24 timmarna.

Andra boenden i Forest Opera

Hitta det perfekta vandrarhemmet, temahotellet eller semesterboendet för din vistelse i Forest Opera. Det finns 350 hotell i Forest Opera. Prisuppgifterna uppdaterades senast 25 July 2024. Genomsnittspriset för en vistelse i Forest Opera är 901 kr/natt.
Visa alla boenden i 350
Obronców Westerplatte 36a, Sopot, Pomorskie, Poland
0,6 km från centrum
Gratis Wifi
Parking
1 624 kr
Genomsnitt per natt
1,0 km från centrum
Pool
Gratis Wifi
1 518 kr
Genomsnitt per natt
ul. Władysława Jagiełły 9/3, Sopot, Pomorskie, Poland
0,3 km från centrum
Gratis Wifi
681 kr
Genomsnitt per natt
0,8 km från centrum
Gratis Wifi
Parking
819 kr
Genomsnitt per natt
0,2 km från centrum
Gratis Wifi
469 kr
Genomsnitt per natt

Vart är det bra att bo i Forest Opera?

Utforska olika stadsdelar och områden i Forest Opera för att hitta den perfekta platsen för ditt boende. Kartuppgifterna uppdaterades senast 25 July 2024.
Använd kartan för att hitta boenden i närheten av Forest Opera eller de sevärdheter du planerar att besöka. Om du klickar på ett hotells namn får du tillgång till mer information och kan boka det hotellet.

Fakta om att bo i Forest Opera

Hitta användbara tips och insikter om att övernatta i Forest Opera för att få ut så mycket av möjligt av din upplevelse. De vanliga frågorna och svaren uppdaterades senast 25 July 2024.
  • Vilka är de bästa hotellen nära Forest Opera?

Det finns många högt rankade hotell i Forest Opera varav ett av dem är Rezydent Sopot MGallery Hotel Collection som för närvarande har ett betyg på 9,1. Andra boenden värda att ta en titt på är Sheraton Sopot Hotel och Sofitel Grand Sopot som också utgör bra alternativ i närheten av Forest Opera.

• Vilket är ett bra hotell i närheten av Patong Beach?

Omdömen för Andaman Embrace Patong rekommenderar det som ett bra ställe att bo på i närheten av Patong Beach med ett genomsnittsbetyg på 7,7/10 från 1 742 betyg.

• Vilket är ett bra hotell i Forest Opera nära Malmö Centralstation?

För ett bra hotell i närheten av Malmö Centralstation kan du ta en titt på Moment Hotels – det har ett betyg på 7,5/10 från 9 675 omdömen på HotelsCombined.

• Finns det ett bra hotell i närheten av Kata Beach?

Om du besöker Kata Beach är närliggande Novotel Phuket Kata Avista Resort And Spa (Sha Plus+) ett populärt hotell bland användare på HotelsCombined (709 omdömen med ett genomsnittsbetyg på 8,3/10).

• Hur mycket kostar hotell i Forest Opera?

Hotell i Forest Opera har ett genomsnittspris på 162 kr/natt (baserat på sökningar på HotelsCombined under de senaste 3 dagarna).

• Vad kostar ett billigt hotell nära Forest Opera?

Det billigaste priset för hotell i närheten av Forest Opera som hittats av användare på HotelsCombined under de senaste 72 timmarna ligger på 140 kr/natt.

• Vilka är de mest populära sevärdheterna att besöka i Forest Opera?

Den mest populära sevärdheten i Forest Opera är Patong Beach som ligger i Patong, följt av Malmö Centralstation och Kata Beach, som ligger i Malmö respektive Karon. Beroende på var och hur länge du planerar att stanna i Forest Opera kanske du kan besöka åtminstone en av dessa städer.

Visa fler vanliga frågor

Hitta bättre resultat för din vistelse i Forest Opera

Överväg alternativa vistelser i Sopot